2017      vandr      2017

VITALČUNDR 24

22.-29.07.2017

Car, Slon, Karel, Tomáš, Aneta, Marcelka, Popelnice, Gibon, Kachna, Tuleň, David, Ríša a Natálka.

22.7.17
Sobota:
Z hlaváku jsme vyrazili do západních Čech, výstup Mariánské lázně. První hostinec pod vedením vietnamského výčepáka. Poté cesta dál ke koupališti. Hodili sme pivko v kelímku, koupel a chrupku. Smradi začínaj mít hlad a žrát vše co kde prodávaj. Pak vyrážíme dál do Chodové Plané. Tam téměř za tmy dovalíme a usadíme se vně hotelu, jako všichni z městečka. Uvnitř je prázdno. Dáme pár kusů a jdem spát po červený k nejbližšímu lesu.

23.7.17
Neděle:
Kvalitní snídaně ve zdejším poskomunistickým betonovým vietnamským obchoďáku. Po žranici na schodech vyrážíme do Plané. Všude je ještě zavřeno, jen místní nálevna (bývalá jídelna) "huin dong" má otevřeno, od 9-ti. No co si budem nalhávat lahodný mok to nebyl ani po třetím, ikdyž lahodná cena 19,- je věru lákavá. Gibono Marcelci a Anetovci utekli do restaurace na jídlo a na pivko za 31 Kč. Takže také nic moc. Car s děckami si mezitím dal čínu a završil to kebabem. Jež mu Ríša s Davidem hned sežrali, tak musel znovu. Pak jsme již vyrazili do Brodu. Co čert nechtěl měli tam místní pouť, a zábavný program. Slon žral cukrovou vatu, domluvil nám skleněný pulitříky, takže krása. Koukli jsme na dětské divadelní představení. K večeru došlo pívo. "Jejeeej" Tak jsme se rozhodli pro medovinu. Padlo asi sedm lahví, aj děcká popili. Paní pořadatelka nám dala sice pro děti malinovku, ale moc nepochodila. Byla to místní učitelka se záluskem na řiditelské místo. Chtěla nám na ráno udělat čaj, ale vysvětlili jsme jí že lépe udělá, když nám dodá teplou polévku na naše žaludky. Ríša v noci lemtal ještě plechovku. Spíme pod přístřeškem v kiosku.

24.7.17
Pondělí:
Pouťaři balí, my snídáme polívčičku a David ukrývá svou blitku pod nános písku. Vyrážíme dohnat včerejší ztrátu. Jdeme podél Mže. Asi po 6km jsme u bistra, kde jsme měli končit, ale je zavřené, takže jsme vlastně neprohloupili. Po paštičce pokračujeme dál podél řeky, lemované chatkami. Nemáme vodu, ale zachrání nás hodný človíček, jež dal Marcelce petku pííva a zapůjčil i pulitr. Podělila se i s pomalými. Chtěli jsme spočnout na ranči, ale byto jen tábor pro děti, šli jsme tedy dál až do Stříbrnice. Brutal krám s hospodou. Začlo lejt. Hospoda zavřená, ale pani prodavačka z krámu chodila točit. Bohužel měla jen do pěti, tak jsme vykoupili celou ledničku lahváčů, a pustili se do nich. Měl přijet Karlík, ale dorazil by zadlouho, tak jsme se mu posunuli naproti do Stříbra. Za nedlouho vypadl z pendolina i se svým novým hafanem. Vyrazili jsme do hospody. Našli jsme restauraci U branky. Tam jsme se se rozhodli nadlábnout. Bohužel jsme nebyli vůbec potěšeni kvalitou jídla, dostali jsme super smradlavé knedlíky k maďarskému guláši. Gibimu chutnalo nejvíce, šel hodit šavly. Natálka měla sice jiné jídlo, ale taky kvalitní bramborové knedle, prý chutnali jak mýdlo. Byl jsme vyhládlí, tak to většina stejně snědla. No zapili jsme to panáčkem ze sjezdu, který se konal hnedle poté. Na 61. sjezdu jsme přijali 60-tého člena Anetu. Spát jsme vyrazili do lesíka nad městem. Večer jsme ještě chvíli ocucávali rum, a pak ulehli. Agnes nás všechny v noci očmuchávala.

25.7.17
Úterý:
První vstali jako vždy jihočeši. Hned mazali na náměstí do nálevny. Když sme posbírali všechny lenochy,šli sme za nimy. Hafany nepouštěj, tak bohužel musíme o dům dál. Pension s vnitřní terasou, uprostřed střech, byla dobrá volba. Po nacpání pupků jsme vyrazili dál po trase. Čekalka nás cesta do Pňovan. Druhá půlka cesty bohužel vedla po silnici, tak jsme si docela šláply. Stará nádražka zavřená, umřel majitel. Rozloučili sme se s Gibim a Marcelkou a šli dál na Vranov. Už jsme ani nedoufali, ale nakonec sme našli starou fajnovou putiku. Sedli sme na sluníčko a řádně nakrmili hrošíky pívem. Slonovi ostříhala Aneta vlasy tupýma nůžkama a nechala mu jen číro. V pozdní odpoledne se Tomáš s Anetou na závěr před odjezdem řádně zkapalnili. (Nakonec je prý okradli v Plzni o věci.)Celkem sme se divili, že stihli vlak. Zbývající skupinka si zalezla dovnitř a pokračovala v zábavě. Nakonec se ukázalo že výčepák je starej trampík a umí hrát na kytaru. Takže se hrálo, zpívalo, Natálka tancovala a Karlík básnil a poblil se na stole do ubrusu. Po pozdní zavírace sme se vydali spat. Táhli sme Karlíka, zpíval, padal, no jako vždy. Dokonce sme se jednomu panovi nelíbili. Spalo se u kolejí poblíž nadraží.

26.7.17
Středa:
Rano jsme vstali, ta petka nemohla chutnat nikomu, a vyrazili na hracholusky. nikdee žadna občerstvovačka. Nakonec začlo brutal lejt a mi našli až skoro u cíle, Hotel-restauraci, krapítek nobl, ale výborně vařili, na obsluhu se dalo zírat se slinou u pusy a pivíčko také šlo. Přijela pražská trojka, Tuleň, Popelnice a Kachna. Dali jsme nějaký ten rumíček. Trošku nám zkazili dojem když na nás svedli blitku v pisoáru,ale to nám bylo vlastně jedno. David se dušoval, že to nebyl, ikdyž nám nenápadně upíjel. Spali jsme kousek od restauračky, jedna půlka ve vražedném rozbitém, vylidněném baráku a druhá část v bordelu, zbytcích sena v neméně rozpadlé stodole. Normální bezdomovci..

27.7.17
Čtvrtek:
Ráno budíček, smrďoši mladoši, se jali hned prozkoumávat barabiznu. Celkem obří dům. Pak jsme se zvedli a vyrazili k Hracholuskům k vodě. Vykoupali jsme se, tedy kdo chtěl, Slon se vymejdloval. Počkali jsme na otvíračku, hospody v kempu, (byli jsme tu již kdysy na velkém Vitalu) naobědvali jsme se a potom jsme vyrazili na plánovaný vlakový přesun do Konstantinek. No byl to pořádný kalup aby nám to neujelo. V lázeňském městě jsme ochutnali Prusíka (železitá minerálka z pramene), nikomu nechutnal a šli jsme navštívit hospodu u Krkovičky. Zde se to léty již trochu změnilo, ale Otík byl přítomen, tak se s ním Car pozdravil a pokecal. Popelnice s Tuleněm sháněli boty, neboť Danovi je sežrali asi termiti či co. Ostatní na ně museli čekat, a tak se stalo, že sme se nakonec kousli u Otíka. Spát se šlo do zdejšího lesoparku. Museli jsme udělat plachty, neboť nás po cestě skrápěli krůpjeje deště.

28.7.17
Pátek:
Ráno vysvitlo slunce, jež nás vzbudilo. Dali jsme snídani a vyrazili k lomu, je schovaný v lese nad Konstantinkama. Bohužel nebylo celý týden hezky (z pohledu opalovačů) tak bylo bohužel všude prázdno a kiosek zavřenej. Vyrazili jsme tedy po značce dál směr Gudštejn. Ztratili jsme Ríšu, kterej to vzal zkratkou mimo značku, ale nakonec se našel, když se doptal místního sedláka. Již kdysi byla po cestě maringotka s občerstvením, óóóó jaká radost,že stále stála na svém místě. Počkali jsme asi hodinku a přijela nám otevřít pani výčepní. Dali jsme malinovky, piva a holky vykoupili sušenky, brambůrky, aby nakrmili hladovějící děti. Pak někoho napadl (asi Tuleně) rum. No určitě jí. Ajaaaaj. K tomu ostré slunce a bylo hned krásně na světě. Natálka se přihlásila o zbytky, a o pár chvil později už vegetila na trávě. Kol šesté jsme se vydali na Gudštejn. Hned na nádvoří tábořil nějaký jantar, se stanama a autem. Šli jsme tedy raději dolu pod hradby. Kolem hradu, je nekonečné množství ohnišť, tak jsme se u jednoho utábořili a udělali konečně pořádnej táboráček. Akorát snad Kája si ho moc neužil.
Sobota 29. Ráno se těžce vstávalo, věděli jsme že pojedem dom, po kávičkách, polívkách jsme se nakonec zvedli. Po žluté a pak na zelenou jsme se vydali na vlak. Nikde nic otevřeného, došli jsme až do Trpíst, kde měli fotbalisté turnaj. Tak jsme tedy pronikli do hospůdky na hřišti. Pííívo na závěr za 19,- Paráda. Pomalu sme chodili (podle žízně) na nádraží do Erpružic a odjížděli dom.